18 april

Det händer inte så mycket just nu. Eller det beror på hur man ser det. Det händer inte mycket på fritiden, för vad är fritid? :O haha Jobbar ju heltid nu och jag bor väl på jobbet kan man säga. Men i helgen va jag ledig så på lördagen så tog jag en tripp hem till älskade Västerås och hälsade på mormor som fortfarande ligger på sjukhus (3:e veckan) Lilla mormor, nu får du ta och bli bra. Hann även träffa Mathilda och säga hejdå till henne innan hon åker iväg i 6 månader. Resten av kvällen satt jag och mamma och prata och skratta fram till 02:15.

Söndagen åkte jag hem till min bror och hälsade på honom och barnen. Alltid kul att träffa dom. Efter den lilla trippen va det bara att säga hejdå och åka vidare till nästa ställe som självkart va hemma hos Petra :) Vi hann i alla fall ta några cigg och ta en kopp kaffe. Men mer än så blev det inte, åkte där i från runt 20:15 och va sen hemma vid ca 21:30.

Och nu sitter jag här och har lite ångest över att jag inte har köpt någon present till Thomas som faktiskt fyller år i morgon! Men jag vet inte alls vad jag ska köpa. Men jag svänger in på Marieberg innan jobbet ikväll och kollar om jag hittar nånting.
Kan ju också säga att jag inte alls är nå taggad på att sluta kl 01:30 i natt och 03:00 i morgon natt. Och sen börja 14:30 - 01:00 på onsdag. Men efter dom dagarna är jag ledig i 2 dagar! Längtaaar!



Men jag är sjuuuukt taggad inför den 12,13,14 och 15 maj då Petra kommer hit. PEPPEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0