19 april

Härliga vår! Det är ju sommar värme ute. Man dör ju nästan av värmen, men vi ska inte klaga.
Jag hittade lite smått och gott till Thomas i går i alla fall. Kanske inte dom roligaste sakerna men det är väl tanken som räknas. Han fyller ju inte år på ett bra datum, 19.. inga pengaaar. Men men, hoppas han blev glad i alla fall.

Nu sitter jag här och väntar på att jag ska åka och jobba, börjar kl 22:00 så det är ett tag kvar. Men ska laga lite mat och diska m.m innan så tiden kommer väl bara flyga förbi som vanligt.


HIHI just det, jag har kokat ihop en liten grej till på fredag, kan tyvärr inte skriva va det är just nu. Kanske berättar efter fredag.

 

 

 

 

Grattis på födelsedagen älskling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0