10 feb

Det är som all luft i mig har blåst ut, tror att det kan vara så att jag inte är lika stressad och nervös längre. Jag har ju faktiskt mitt körkort nu. Hämtade ut det i måndags faktiskt.
Måste bara fråga är det nån som blivit snygg på sitt pass/körkort/legitimations bild? Min bild va väl inte den snyggaste men det duger, haha.
Det går bra att köra i alla fall, men jag är fortfarande inte helt van vid bilen men det går åt rätt håll i alla fall. (Som tur är ) haha annars kanske jag skulle känna mig lite som dom i Sveriges värsta bilförare.


I morgon är det fredag och jag jobbar kort pass på jobbet, skööönt. Men efter jobbet så ska jag åka hem och fixa och packa och dona innan jag och min karl tar bilen till Västerås. Vi får hoppas på att vintern kanske inte håller i sig lika mycket som den gjort idag. Kunde faktiskt inte köra fortare än mellan 70-80 på motorvägen idag när jag va påväg hem från jobbet. Det hade ju hänt en del avåkningar på andra sidan vägen kunde man ju se. Fattar inte varför folk inte kan ta det lungt? AARGGHH!!






Jag älskar honom,  väldigt mycket
7/7-08 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0