2 feb

JAG HAR KÖRKORT!! är väl det första jag måste säga! Fan, kan faktiskt inte förstå att det är sant.. Men kommer kanske kännas bättre när man får själva kortet i handen. GRYMT!

Så väntar jag bara på att min bil som jag ska köpa, ska bli färdig så jag kan hämta den. Det ni!

Satt och räknade på hur lång tid det tog för mig att fixa allt. Ca 3½ månad tog det, om jag får säga det själv så är det ganska kort tid eftersom jag faktiskt bara har kört på körskola och ingenting hemma. Och då har jag kört mellan 1-2 gånger i veckan.
Kan ju säga att jag va mer nervös för Teoriprovet än uppkörningen. Och blev sjukt nöjd med teorin, 58 poäng! (Y) och ett godkänt körprov = körkort!
Så jag får alltså sätta mig i en bil och köra nu om jag vill.. Känns ganska ofattbart, och jag kan fortfarande inte förstå det. SJUKT!!


Just det jag har klippt av mig mitt hår också, blev så trött på det långa, och sen växer mitt hår som ogräs också så det är snart långt igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0